Lördag=)

Japp nu är lördagen slut och det känns som om det har varit en lång men bra dag och det är ju inte helt fel=) Jag har jobbat idag och sen så har jag och Erik haft Pontus i afton och det var så mysigt när dom hämtade upp mig från jobbet åsså gick vi och handla lördagsgodis=) Sen så såg vi på kalle Anka och lite sånna program, och det var gamla avsnitt, dom man själv såg när man var lite så det var ju faktiskt ganska roligt att se=)

Sen har jag och Erik sett lite film och efter så spelade jag, mamma och Erik lite kort och tjattra på, och ja nu är det dags att göra sig klar för sängen för snart ska man sova, ska upp och jobba i morgon. Börjar inte förrän fem i tolv men ja jag kommer nog att se lite på tv innan jag somnar=)

Go natt=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0