Lördag

Japp då var det lördagafton och helgen e snart över=/
Igår så blev det inte så mycket film för mig:P Somnade ganska fort och sov en stund. Man jag had sovit så dåligt natten innan så jag är inte förvånad..Men sen när man vaknade och skulle ut med hunden på natten så hinner man piggna till lite så då hann jag se på tv lite innan jag somnade om på nytt=)
Ja men jag har ändå inte sovit så bra inatt och också, mycket konstiga drömmar och verklighetstrogna drömmar!! Nått måste ju ska hända snart för annars skulle jag inte sova så oroligt!

Idag så låg jag ganska länge i sängen och sen flytta jag mitt feta arsle till badet=) Så jag har legat i ett bubbelbad idag och lyssnat på musik och det var så härligt och avslapnande=)

Okej jag är faktiskt smartare än så här, jag har INTE hårfönen med mig i badet!!


Sen ikväll så ja blire middag och sen så kommer jag nog att sitta vid datorn ganska mycket=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0