Måndag

Ja jag har ju stora funderingar nu:P Vill byta telefon och nu står det mellan en iphone 4 och en 4s och jag har ingen aning om vad jag ska ta, en blandning där emellan låter bäst men tyvärr finns inte den...
Aja ska in på telia och prata lite med dom imorgon..hoppas på att jag blir lite klockare på det:P

Ja jag jobde en kortsväng idag och ska förbi en kortsväng i morgon också mellan 19:15 - 21:15 Det är personalmöte som jag ska gå på, det kändes lite sent men det e bara att pallra sig iväg=) Sen så har jag fått veta att jag ska jobba på fredag också vilket känns helt okej=)

Men nu ska jag kolla vidare om telefon och sen kanske lite film mys ikväll  vi får se=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0