Måndag

Japp då var det en ny vecka och tyvärr är det sista veckan på Classes..men men det är bara att hålla tummarna att man har gjort tillräckligt bra ifrån sig=)

Idag var det en halv jobbig dag lite små saker som man blev lite små sur över men det gick över fort, helst när man har två jobbarkompisar som försöker prata tyska med varandra och kan typ ingen tyska alls, idag gick det över till bonska:P haha men ja så man glömmer bort det jobbiga och ja skrattar istället, alltid en härlig känsla=)

Jag är däremot ganska trött idag men det är nog lite förtrött inför i morgon:P För då ska jag först vara på classes någon timme och sen ska jag jobba någon timme och sen tillbaka till Classes så jag känner att jag kommer att vara slut i morgonkväll:P Men det är alltid att bra att få jobba någon timme, tjäna ihop en extra slant är aldig fel;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0