Onsdag

Ja jag som skulle ha min fuldag idag men ja det blev ju ändrade planer:P Men ja man får tänka på kosingen=) Fast ja en dag skulle det vara skönt att vara hemma en heldag, nu har man ju snart jobbat i 14dagar på raken och innan det var man sjuk och innan det så praktiserade man så inte har jag haft mycket ledigt..men kosing kosing:) Och med tanke på att jag har beställt en ny telefon så sitter extra pengar ganska bra=)

Jag har varit lite duktig idag, har börjat skriva önskelistorna, jag måste skriva minst tre stycken och helst inte samma sak på alla..Men ja jag har kommit på lite saker på alla=) Sitter och skriver dom på bussen för då har man lite ensam tid och tänka medans man bara har musik i öronen annars blir det lätt att man tänker, jobb, mat eller något annat man måste planera.

Bäst att ha listan klar snart för snart kommer ju tomtefar och förhoppningsvis har med sig något till mig:P

Nu jag ska glutta lite och kolla hur långt min telefon har kommit=) det kliar ju så mycket i fingrarna, jag vill ju helst ha den nu!!:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0