Söndag

Gud vad den här dagen e lång!! Det känns som om det var jätte länge sen jag jobbade:P Det var ju ingen lång jobbardag idag så jag sov faktiskt ut lite i morse=)  Och sen så har jag och Erik varit ute med huden och det var fasen kallt ut..Men vinter är nog på gång nu=)

Ikväll så har jag typ en plan:P Tänkte se det nya programet Copy cats eller vad det nu heter, första gången jag faller fär en reklam för ett tv program:P
Men nu så spelar jag lite julmusik och bara tjollrar på:P Har fan lite julkänsla idag, och det e inte illa:D Typ skitglad för jag brukar aldrig ha det!

Slänger in en bild på förra årets fina julgran=)

Aja nu har jag tjollerskrivit här lite också:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0