Söndag

Nu har man kommit hem från julbordet och mätt blev man=) Fanns alldelens för många goda saker och sen kan det hända att jag gick lös lite på efterrätts bordet;) Men ja och sen så snöar det ju och det är ju hur roligt som helst!! Satt och log som en idiot i bilen på vägen hem:P Okej den här snön kommer nog inte att stanna länge men lite kul är det ju att vi fick snö första advent:D
Fast en sak som är lite tråkigt är att jag fuskade med mjölk idag och känner att magen inte tycker att det är så kul..vilket SUGER för det lutar bara mer och mer på att det är mjölk!!

Men ja nu håller jag på att tvätta och sen ska jag börja packa, för vi drar till Erik idag och ska vara där i två veckor=) Haha och jag som älskar julen och vill har hur mycket julpynt som helst (så länge den e snyggt:P) ska ta med mig en julstjärna till Erik för han brukar inte ha jul så nu blir det en stjärna och juleljus:P haha men ingen i min familj e förvånad jag att tar med mig det:P

Aja nu ska jag packa=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0