Söndag

Helgen har gått fort men det har också sugit sen i går morse så då e det inte så konstigt!!
Håller nu på att göra mig klar för om ett tag ska jag bort=) Det blir tidig middag idag för jag ska på bio ikväll=)
Ja det är så att jag ska träffa upp några och vi ska äta på Lilla Kina och efter det blir det bio=) roligt att man gör något i helgen så den inte hinner svischa (hur nu det stavas:P) förbi så fort=)

Aja nu ska jag fixa håret och sen ska jag ta på mig ansiktet:P
Jag ska ha ett ganska nytt klädesplagg idag, något som jag i alla fall glömt att berätta att jag köpt=)
Det är en vest från Vero Moda, har hittat en bild på nätet hur den ser ut (slö för att ta ett eget kort:P)

Vintageshop.blogg.se

Den passar skit bra till mina nya bruna vinterskor=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0