Tisdag

Japp nu är snart tisdagen slut och i morgon har halva veckan gått, tiden går fort som vanligt=)

Idag har jag som sagt jobbat och ja det gick väl bra=) Har också fått tiderna för veckan, kommer att jobba sex dagar denna vecka fast en av dagarna jobbar jag bara ca3 timmar.  Så ja jag vill ju hinna söka något annat jobb men alltid bra att pengarna rullar in.

Ja jag har faktiskt just sökt ett jobb och i morgon på dagen tänker jag sätta mig ner och fortsätta. Bättre att göra det på dagen då man är pigg:P Imorgon jobbar jag mellan 16:00 - 19:15 så det blir sovmorgon i morgon och eftersom att det är den enda sovmorgonen jag har den här veckan så tänker jag sova ut:P

Så ja nu ska jag sitta här en stund innan det blir att gå ut med hunden på en kvällis=)


Den här lilla grabben kommer man att få träffa på Lördag:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0