Torsdag

Japp skulle egentligen jobba idag men jag hann bara dit och sen fick jag vända och fara hem. Mådde illa och svettades som en gris, och igårkväll måde jag inte heller så bra svettades och så. Så ja jag for hem och sen har jag och Mamma suttit och pratat och hon tror att det kan vara att jag inte tål mölk 100%. Mamma tål inte mjölk helt och hållet och andra i släkten gör inte heller det så det är ju inte helt ömöjligt. Men jag hoppas inte så eftersom att mjölk e ju gott!! Men det skulle också varra skönt att få slippa vara hemma och må dåligt.

Ja det jag har gjort idag är ju som sagt att vara sjuk. och sen har jag varit duktig och skrivit lite mer på mina önskelistor och skrivit dom på datorn=) Och ja mer har som inte hänt idag:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0