Torsdag och BLÄÄ!!

Ja tyvärr känns det så idag.. Hann bara jobba en timme sen for jag hem, mådde inte alls bra svettades och mådde illa=( Så jag har legat idag och inte ätit så mycket har bara mått skit helt enkelt! Men nu mår jag lite bättre har varit uppe en stund utan att må hur dåligt som helst=)

Ja men vet inte mer vad jag ska skriva, får väl se hur mycket skit man får för att man är hemma=/  Menmen det kändes som om jag hade magsjuka och då tänker jag inte vara på jobbet!!

Väntar nu på att Erik ska komma hem, då vi äta lite eller jag ska se vad jag får i mig! Sen kommer jag att vara liggandes hela kvällen och hålla tummarna om att i morgon e det jobb!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0