Torsdag

Japp då var torsdagen klar och i morgon blire helg=)
Eftersom att det är röd dag på lördag så stänger vi tidigare i morgon. Vi stänger klockan fem så jag jobbar lite annars i morgon men det kommer nog att bli bra=) Det kommer mycket varor så kom in och fynda;)

Idag så ja jobb och sen så har jag klippt mig, blev annars än vad jag hade tänkt men blev ändå nöjd=) Bara två saker, lite för kort men det växer ut snabbt och så plattade hon mitt hår jävulst mycke så ja  jag känner mig som en slickad katt:P Men det är ju lugn för så kommer jag ju inte att ha det annars så det är ju lätt fixat=)
Sen efter jobbet så for jag och Erik till farmor och farfar och fikade=) Det var så att farmor skulle hjälpa mig och byta dragkedja på min vinterjacka, men ja det var snabbt fixat:P Det var ju inte egentligen kedjan utan en annan del så farfar fixade det med någon tång och ja det var klart på någon sekund=)
Det var ju inte så mycket kvar på kvällen efter det men jag har suttit vid datorn och planerat lite annat och så=)

Nu ska jag snart krypa i säng och halva sova framför tvn=)
Go natt på er=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0