Usch

Gud vad jag kände mig tråkig nu när jag skrev det senatse inlägget, har varit dålig på att skriva hela veckan!! Men ja jag har i all fall jobbat hela veckan och jag kommer att jobba hela helgen och nu på måndag=) Kommer att vara ganska härligt när lönen kommer=)
Nu ska jag och Erik se nakna pistolen=) Slänger in lite bilder på annat skit åt er=)


Kelly Slayers tshirt=)

En finfin bild på Abby:P

Lillpontus=)

Mina två systrar som skottar snö som fallit från garaget, vi kunde inte ta oss ut den vanliga vägen så det var bara att börja skotta. Fast vi hade det fin fördelat, dom skottade och jag tog kort:P Taskigt för Fellan, det var hennes födelsedag, men på något sätt måste man ju fira den:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0