Fredag

Japp då var det fredag vilket betyder helg hos dom flesta, för mig betyder det sista helgen innan praktiken börjar så jag e helt okej med helg=)

Alltså inatt har jag sovit som en stock och inte varit lika stel som innan så jag har lyckats sova bra=) Känns skönt!!
idag så har jag slappat och sen varit ute med Kelly, klippt hennes klor och lekt lite=) Sen har jag ringt och kollat med faster om i morgon, det är så att  jag och Erik ska vara hundvakt åt pappas hundar (igen) och vi vill helst inte ha Kelly där och faster har velat vara hundvakt ett tag nu så då passar vi på=) Så i morgon förmiddag så lämnar vi Kelly hos faster=) Min kusin är väldigt glad just nu när han vet att Kelly kommer och ska vara där ett dygn, han har redan sagt att hon ska få sova i hans säng:P Han är ju så gullig och jag skulle gissa att Kelly kommer att bli bortskämd därborta:P

Men nu ska jag hoppa in i duschen för det är ju ändå fredag;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0