Hemma igen..

Nu är vi hemma från pappa och Eva, go mat fick vi och efter det blev det efterrätt=) Lite lyx på en tisdag;) Efterrätten blev i alla fall hallonglass med hemmagjord hallsonsylt, saltlakrits strössel och små non stop, kändes som om man  var ett barn igen när man kollade ner på tallriken och såg alla färger:P

Ja jobbdagen gick bra, det är ju bara min andra dag så jag kan ju inte allt än, men det går framåt och jag kom faktiskt ihåg ganska mycket från igår=)

Däremot var det inge roligt väder idag, när jag kom till jobbet (före sju) så  var det mörkt och vid lunch jag ut och rökte då var det moln och regn och ja lite mörkt, samma när jag kom hem från jobbet och var ut med hunden. Och nu när vi kom hem så var det jätte mörkt ute och det blåser KALLT och det regnar..kul?? NEJ!! Tycker verkligen inte om när det e sånt här väder!! Var inte ens en glimt av en solstråle idag=(
USCH!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0