Jaaha

Inte hittade jag nå kläder inte=/ Blev lite snål för jag ville inte köpa nya skor också så ja det får bli nå gamalt:P Men det får nog funka det e ju ungen man ska titta på så:P
-
Hittade däremot en mössa och den är inte svart tro det eller ej, den e gul alltså gammgul som jag kallar det:P
Sen blev det bara lite smink och sen så var jag så duktig att jag köpte Rosa Bandet - armbandet:D
På insendan står det: Thank you for supporting our fight against breast cancer. Lindex, Autumn 2011.
Men dom kostar bara 75 kr och hela summan går till bröstcancer fonden=) Så trotts att jag inte gillar rosa, och absout inte ljus rosa så tycker jag att alla borde gå och köpa den, gör en god gärning!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0