Kvällen

Jadu efter jag kom hem från stan har jag inte gjort så mycket. Det blev en ofrivillig powernap innan middan:P Men ja efter vi har ätit och varit ute med hunden på kvällspromenad och ja gjort det vanliga, så nu sitter jag här och gluttar medans jag låter nagellacket torka=) Annars är jag ju proffs på att vänta för kort tid och sen så får jag märken efter sängkläder och det är inte snyggt!!
-
Morgondagen består av att besöka AF och lämna in nå papper och sen så ska jag ringa och boka en tid för att fixa rygg och nacke, jag borde ha gjort det i somras men ja nu ska jag ta tummen ur och göra det för jag kan inte gå omkring och ha ont i huvudet varje dag!! Så den tiden ska bokas i morgon och jag hoppas att jag får komma dit i veckan=)
-
Go natt på er=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0