Kvällen

Sitter just nu framför datorn och har en huvudvärk som heter duga=/
Efter middan blev det att följa med Eriks mamma och handla och ja när jag kom hem slängde jag mig bara i soffan framför datorn och halvdog:P
Nu ska man väl snart ut med hunden och det ska bli så gott med en cigg;)
Efter det är det väl inte så länge kvar innan jag ska sova, för i morgon blire att stiga upp tidigt, för 06:45 går bilden mot haparanda, IKEA:D Vi ska upp en snabbsväng i morgon men det blir nog kanoners=) Kommer säkert att hitta något att köpa:P Kommer i alla fall att gå bättre än vad det gjorde för mig på stan idag:P
-
Aja nu ska jag tjollra på lite innan det e dags att gå ut=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0