Lördag

Det blev inget skrivande igår eftersom att jag aldrig hann och var inte hemma så många timmar på dygnet..Men jag var trött igår och ont i huvudet men vi hade roligt=) För en gångs skull vann killarna i en lek:P Men ja första och sista gången:P Ja det var roligt att se att alla var utklädda=)

Ja och innan man väl hade kommit hem och varit ut med hunden blev det lite sent så vi slog på vänner och somnade till det=) Sen kan jag säga att jag behövde sova för jag kanske har sovit tio timmar inatt och det är verkligen inte jag!! Så det var skönt att inte ha någe inplanerat idag så det bara var att sova och sen slappa:P
Ja sen blir nog en prommis ner till konsum och  handla lite onyttigt för kvällen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0