Måndag

Ja dålig uppdatering har det varit i helgen men jag har som gjort annat=)
Ja men som ni vet så har jag och Erik varit hundvakt medans faster med familj hade hand om Kelly=) Dom hade blivit lite småkära i henne och hade nog kunnat behålla henne:P Men vi fick med hon hem:P

Lägger in en bild på chramtrollet=)


Igår så kom vi hem vid åtta från Erik så vi såg lite Time Out gjorde lunchlåda, ut med hundarna och ja sen var det inte så mycket kvar på kvällen så jag har än så länge inte hunnit packa upp vilket jag borde göra!! Men det kommer nog att bli lite små plock då och då=)

Idag så har jag haft min första dag på praktiken=) Haft en bra dag men det e mycket som man ska lära sig, och jag är en sådan som vill kunna typ allt första dagen:P Men jag vet att det inte går men man kan ju försöka:P Började kl 07:00 i morse och det är lika i morgon så jag ska försöka lägga mig i tid ikväll, sov inte så mycket inatt men det är Eriks fel:P Snacka om en som kan röra sig i sömnen!!
Ja men efter jobbet så ut med hunden, äta middag, planera middag och sen handla och ju nu sitter jag här=)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0