Måndag

Ny vecka och än så slänge har det varit kanoners=)
Okej det var lite lögn, vaknade 04:20 i morse, och inte för att jag behövde utan för att ja  min hjärna inte alltid är så smart:P Men under den här fyrklyningen har jag sovit dåligt men jag tycker att när man vaknar 04:20 så är det överdrivet!!

Ja den här veckan jobbar jag 08:00 - 17:00 och idag efter jobbet så träffade jag upp Johanna på en fika/middag och vi pratade på som vanligt:P mycket om på fredag, för då kommer det nog bli halloween fest:D:D Vi ska till och med klä ut oss och jag kan säga att jag tar det seriöst!! Hoppas att dom andra gör det också:P Men det e ju så ibland vill man inte vara gammal och tråkig:P !!
Nu sitter jag och äter resterna från mitt godis från i helgen och ja tjollrar på:P Snart blir det en promenad med hunden och sen blir det att krypa nära den bättre halvan=)

Tycker den här bilden är fin, men samtidigt så får jag mina tankar bekräftade JAG MÅSTE BANTA!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0