Måndag

Måndag igen, ny vecka med nya möjligheter..typ:P
Ja jag har jobbat idag, i veckan jobbar jag tiderna, 09:00-18:00 tiderna är inte dom bästa men jag tycker att det funkar bra=) Det var ju roligt att fara till jobbet när det var ljut ute=)
Sen så cyklade jag till jobbet idag, så man är som vaken när man kommer till jobbet, ganska skönt=) Men jag var för slö ändå för jag orkade inte cykla hem så när Erik slutade så fick han hämta cykeln..Men jag kände att det var kallt ute och jag hade inte rätt kläder och ja jag ville sitta lite idag också=) Så det blev buss och gå en bit i alla fall=)

Ja efter jobbet har jag inte gjort så mycket, ätit, varit social med erik och hans mam och pap och ja duschat och nu tänkte jag slänga mig framför datorn en stund innan det e dags för kvällsprommisen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0