Onsdag

Det känns verkligen som om det här veckan går segt, det borde minst vara torsdag idag...men men så är det inte=/

Jag håller i alla fall på att göra mig klar för snart ska jag ut med hunden innan jag drar på nå möte på af. Sen i afton ska vi hem till ur bara för att hälsa på i afton..Eller ja det är mest för att mamma är hundvakt åt syrrans hund och mamma kan inte gå ut med den eftersom att den hunden drar så mycket, så vi ska ha med oss kelly så dom får bort lite energi=)

alltså af, allar har ju olika uppfattningar om det, men ja jag känner att jag vill klaga på det men man ska ju inte göra det!! Men ja det känns som om dom flesta som jobbar där har något gemensamt i humöret om man säger så..
Aja nog om det, ska dit snart så det gäller att jag inte brusar upp innan:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0