Onsdag

Veckan går fort, vi börjar gå mot helg och det känns som om veckan just har stratat!! Men det kan ju också betyda att jag har något att göra på dagarna så dagarna går fortare, och att jag trivs så bra på Classes så dagarna går ÄNNU fortare=)
Men i morse så var det segt inte för att det var tidigt på morgon eller att jag ville vara ledig, utan jag vaknade när jag sov riktigt djupt, och jag hatar det, har så svårt att vakna och ja det känns som om man ser ut som hej kom och hjälp mig hela dagen!!

Men ja efter jobbet så gjorde jag nå ärnden åt mamma och sen åkte jag med Erik hem och det blev lite stödhandling på vägen hem och ja sen har jag gjort middag, ätit den (:P) och duschat och nu ska jag ligga här tills hunden ska ut=) Har tagit på mig min Zirerall och den e så mjuk och skön och varm=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0