Onsdag

Jag som tyckte att den här veckan har gått lite halvsegt men ja onsdagen e snart över och vi går mot helg=) Jag är fortfarande lika pepp på helgen, i morgon ska jag och handla lite dekorationer som vi ska på fredag=)

Idag har dagen gått halvsegt men ändå varit okej=) Däremot blev jag jätte förvånad när jag skulle ut och röka på lunchen, fasen så dimmit det var, man såg ju och så men ändå jätte dimmigt!! Typ lite halvobegaligt för det blir som aldrig någe ljus på dagarna då..
Ja och efter jobbet så har jag som inte gjort så jätte mycket, bokat in nå möten, ringt någe samtal och fixat med lite pappaer men ja nu är det gjort och jag ska bara lägga mig i sängen och slappa ett tag:D:D


Lägger in en bild på pappa och Evas hundar, inte mina favvo hundar precis, men jag tycker om själva bilden=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0