Onsdag

Ja lill lördag idag men jag räcknar det nog ändå som onsdag=) Idag så har jag ringt om jobbsaker och mailat och skrivit och ja kände mig lite som en kontorskvinna i morgonrock:P Och ja innan jag går ut med hunden så bryr jag mig verkligen noll om hur jag ser ut:P Efter jag har varit ut med hunden och ätit lunch brukar jag göra mig klar, för ingen är ju ändå hemma och ser mig:P
-
Idag så kom det en man som skulle kolla på luftvärmepumpen och jag kan erkänna att jag inte kan så mycket om sånt, men sen när han förklarade mig om vad som troligtvis var fel så fattade jag, hur sjukt e inte det:P haha jag känner mig lite stolt;)
-
Ja nu så tänker jag kolla mailen lite mer och ja tjollra på=)
Länge sen det var en bild så jag lägger in en jätte härlig sommarbild från då jag badade i sommras=)
-
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0