Tordag

Snacka om att den här veckan bara har rasslat förbi!! Redan torsdagafton och ja snart har en jobbarvecka gått=( Om alla veckor kommer att gå så här fort så ja kommer det inte va så kul, trivs så bra där!!

Men ja idag så had vi främmen till midda. Det var Fellans kompis Vesna och sen Ewes kompis Mona som är här och hälsar på från Österrike..Så det var lite ståhej vid matbordet:P Åsså var det så roligt, mamma brättade att Felicia brukar förklara våran familj och slängt för ''grek familjen'' och jag höll på att dö av skratt för det gör nämligen jag också!! Mamma var förvånad, men jag fattar bara inte hur har missat den, den förklaringen e ju klokren:P
Vi är stora, vi är högljuda och den som pratar högst och avbryter folk mest, det är den personen som får en syl i vädret för en sekund:P Sen så skrattar vi alla också mycket och HÖGT!!

Aja nu ska jag slappa lite, kanske se lite Desperate housewives=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0