Torsdag

Vet inte men det känns som om dagen har varit lång men ändå bara flygit förbi..Har hunnit med en massa idag faktiskt och jag hoppas att nästa vecka bara är en lugn vecka!!
Ja idag har det handalas lite dekorationer inför fredag, först så var jag, Johanna och Anderas på Lekia och handlade och sen efter jobbet så for jag och Erik upp till den soliga backen och handlade lite mer, så det kommer att bli kanoners i morgon:D
Sen så har vi handlat lite annat till på fredag;) lite mer dickbart:P
Och ja gjort mat och ätit och gjort färdigt kläderna, packar inför i morgon och ja lite annat=)

Nu ska jag ut med hunden och efter det blir det att packa ner det sista och sen att slänga sig framför tvn tills man somnar=) Har tagit på mig min Ziperall - MYSIGT!!
Imorgon så blire jobb mitt under jobbet så ska jag till AF och sen på lunchen ska jag göra någe ärenden (INTE ovanligt) och sen jobba lite till efter det ska jag slänga i mig maten och sen dra till Johanna för att sätta upp dekoration och sen göra mig klar och folket kommer kl 20:00 och jag slutar 17:00 så det kommer att bli tajt om tid..Men det får gå=) Men en sak är säker att på fredagkväll kommer jag att sova gått så mycket som jag har stressat den här veckan!

Aja ut med hunden är det som står på schemat nu=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0