Tv

Ikväll har jag sett Arga Snickarn och det var ett bra program idag men jag blev så arg på en av personerna. Han ville ha hjälp men också allt serverat men inte göra något själv..Ja och jag kände att jag blev lite små arg eller frustrerad..Ja dom hade då inte gjort nå efter heller som skulle göras..Känns att om jag låg så risit till som dom gör i det programet och någon kommer och hjälper mig så skulle jag bara säga: Säg vad jag ska göra så gör jag det!!
Men men nog om det..
-
Just nu ser jag på Grey´s Anatomy, och det är riktigt bra program så ja på kanal 5 kl:21:00 på Onsdagar=)
/H

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack! :)

2011-10-06 @ 07:25:27
URL: http://sonyeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0