Eftermiddan

Ja nu har man ätit middag och nu är det kvällen kvar och inga planer..Men ja det går nog bra ändå=)
Var då på möte i stan och efter det träffade jag upp mamma och nog skulle hon shoppa men inte kläder faktiskt, men hon skulle ändå ha lite feedback;)
Jag hade inte med mig nå pengar för då hade jag bara velat handla:P Så jag skickade just med pengar till fellan så ska hon handla en sak åt mig i morgon:P haha jag har inte så bra taktik när det gäller att inte handla:P
-
Sen så fick jag just ett sms av min far och han sa att dom behövde hundvakt under två tillfällen och undrarde om vi kunde, fasen så less jag blir!! Fröst så kanske dom skulle kolla med oss innan dom planerar att fara bort och sen så är det inte så jätte kul att vara hundvakt åt dom hundarna och det känns som om Erik och jag har gjort vårat för ett tag nu..
Jag har inte svarat på smset än, får se om syrran säger nej så blir det väl jag och Erik, Fast ja också som fellan sa att om syrran har rätt att säga nej har vi också det, och ja det är ju sant, men jag får alltid skit för allt möjligt (till och med saker som jag inte har nått med att göra)  så jag vet inte om jag orkar höra det från deras sida i flera veckor=/ Får se hur det blir, kommer nog inte att bestämma något idag..
-
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0