Fredag=)

Äntligen fredag=) Har typ längtat att det ska bli helg:P Och nu är det dagen och ddagen började med blandade känslor..Vaknade 11:20 och jag hade tänkt vakna runt nio som vanligt men i sömnen måste jag ha slagit av väckarn på mobilen och sen lagt bort telefon:P För när jag vaknade så kunde jag inte hitta telefonen och fick ringa till den:P Så ja jag tror att mitt undermedvetna ville sova längre:P

Men ja senare idag så ska jag följa Eriks syster och kolla på en längenhet och ja efter det blir det att slänga ihop middag och ja det är dom planerna jag har för idag, men ja jag antar att det kommer att bli lite fredagsmys:)

Men nu ska jag ut med hunden i det fantastiska vädret=/

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0