Fredag=)

Guud så trött jag e idag, det e för att jag inte sov nå bra igår för jag hade hunden Kelly som var uppe och vaken..
Jag hade hört att hon rörde sig mycket och att inte sov en sekund och det är ovanligt för henne!! Och efter ett tag kom hon och slickade mig på armen så jag kliade henne lite men Kelly stod kvar och ja det var ju bara att stiga upp och gå ut med na, klockan var närmre halv tre och jag skulle gissa att jag såg ut som en zombie:P
Men ja hon hade inte gjort sina behov under dagen och afton hon gjorde lite när vi var ut på kvällen, men ja jag tyckte ju att hon skulle kunna tömma allt..Inte vara som någon valp:P Det har faktiskt aldrig hänt så förr att vi har varit tvugen att stiga upp mitt i natten.
Här har ni henne:P
-
Ja men det e därför jag e trött har inte sovit så bra halva natten..
Idag så har jag inte gjort så mycket, har mest suttit framför datorn, och nu ska jag ut med hunden och efter det vet jag inte riktigt var som komma skall:P
Ikväll blir det nog att fara förbi några som ska ha nån fest och sen ut på krogen, men ja var inte så sugen så vi blir nog bara där en stund=)
-
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0