Go natt=)

Ska alldelens strax sova, ska bara tjollra på lite vid datorn innan=)
Jag har i alla fall färgat håret idag och nej jag blev inte nöjd!! Men får ha det så här ett tag nu så jag inte sliter på håret allt för mycket med att färga det för mycket..Och min farmor fyller 70 på torsdag och har öppet hus och ja jag får se ut så här helt enkelt=/ Ska försöka locka det så man inte tänker på färgen så mycket..
-
Ikväll har jag haft en ja besviken kväll, först håret och sen skrivarn, skulle skriva på några cvn men då är patronerna slut och det e min kära familj som använder dom och  tror att jag är gjord av pengar och kan köpa nya hela tiden.. Ja så jag är lite små sur som ni kanske märker.
Men jag tänker att i morgon är det en ny dag och det kommer säkert att vara bättre=) (får försöka kolla lite i spegeln så jag inte ser håret:P )
-
Go natt på er alla=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0