Hemma ett tag=)

ja nu är jag hemma ett tag i alla fall=)
håller nu på att byta om och sen ska jag äta innan jag drar till Johanna=)
Ja det blev ju som sagt Leo's idag och efter det följde jag med dom hem och var där en stund och ja nu är jag hemma=)
Det var jätte kul på Leo's och jag tror att det var en gosse som var ganska nöjd=) För ena av mina kusiner är 4 och hans lilla syster är 3 månader och det betyder att man måste vara mycket med lillsyrran och det gör han inte alls mycket men ibland vill han rå om sin mamma=) Så jag satt ett tag och höll i lillan så fick grabben leka med sin mamma så mycket som han ville=)
-
Aja nu ska jag borsta igenom håret och sen blire middag=)
-
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0