Hemma

Har kommit hem från stan och ja det blev en jacka och vi får se om syrran betalar mer till mig..men men nu e det gjort, och jag passade på att köpa ett par leggings när jag var på stan för det behövde jag för några månader sen:P
Får se om jag lägger upp någon bild på jackan sen, sitter så mycket vid Eriks dator nu så jag har lägger typ inte nå bilder när jag sitter här..
Men en sak som sög idag var att jag fixade håret och sen regnade och blåste när jag väntatde på bussen så nu ser jag ut som hej kom och hjälp mig:P  Men ja    jag ska ju vara hemma resten av kvällen så det får duga;)


Men nu ska jag ut med hunden innan middan=)

/H

Kommentarer
Postat av: Victoria

fin blogg!

2011-09-06 @ 18:20:37
URL: http://fulfillyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0