Kvällen

Nu är jag påväg i säng, i morgon har jag som bara en sak som plan, hälsa på mitt gamla jobb och ja sen har jag väl inga större planer. Blir kanske att tvätta lite=)
-
Sen så ja hade jag lite bra saker att berätta hade gjort något bra och jag blir glad, andra runt om mig blir glad, men inte mamma det första hon gör är att klaga och att jag gjorde fel och det skulle ha varit så och jag skulle ha gjort det..FAN jag blir så less varför ska hon klaga på mig jämnt, det har blivit så mycket på sista tiden så vi pratar inte lika mycket som förr och ja vi blir ofta ovänner. Men jag är ju det svarta fåret och ja hon tror inte att jag kan så mycket, jag tror att hon tror att jag e lite små trög..Ja nått är det då för det räcker aldrig till, jag får ju skit för det mesta men jag tycker att lite ska man kunna vara glad för sin unge..aja
Nu har jag klagat om det och om jag klagar på morsan får jag skit för det så det är bättre att göra det här:P
-
Till lunchen idag så blev det en långprom för det var ju så härligt väder ute, varmt och skönt=) Sen så ville mamma ut och gå och jag var då tvungen att följa så det blev två långpromenader idag..
Ja och sen har jag och Erik varit och handlat och ikväll blev det kvällsfika framför en beck film=) Det var jätte länge sen vi såg Beck så det var dags nu och mamma hade bakat farmors Limpa och den är ju så god=)
-
Ja det var i alla fall min dag=) Sov gott alla=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0