Lördag

Först så kan jag säga att jag sov länge idag!! Vi såg filmer i går och det blev ganska sent och en var lite obehaglig så jag ville se något annat innan jag somnade:P haha ja jag vet att jag e lite fjollig men jag står för det:P Men ja så jag somnade någon gång i morse så jag sov till mitt på dagen idag..skönt!!!
Sen idag så har jag varit hem till mig där min faster och två kusiner var så vi har byggt lego (mest jag och faster:P) Sen jag jag och pontus varit ute med Kelly, han älskar att vara gå ut med henne och han är så duktig=) Och ja sen har vi packat och handlat och nu är vi hos pappa och här ska vi vara till torsdag (hundvakt)..
Nu så ska jag göra mig klar fort som F och sen drar vi ner till Allstar med några och äter middag och sen får vi se vad som händer resten av kvällen:D
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0