Lördagen var stressig men bra=)

Ja som ni fattar på rubriken så tänker jag snacka lite om gårdagen=) Det var lite stressigt igår, först skulle jag träffa någon på stan till kl 14:00 men kl 14:00 skulle jag vara hos min farbror och fira honom så där blev man ju lite sen:P Och sen skulle jag jag vara där ett tag och sen hem och göra mig klar och slänga i mig middag och vara hos Johanna kl 18:00, ni kan ju själv gissa hur det gick:P Men allt som allt var dagen bra=) Och jag fick mig många goa skratt på kvällen:D
Idag så har jag slappat och typ ätit godis, ni vet som man ska göra på söndagar;) Och i afton ska hela familjen fara och se jägarna 2:D Tror att det kommer att vara skitbra!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0