Lördag/Söndag

Ja så lördagskvällen var jätte rolig, go mat och gott sällskap kommer man långt med=) Hade egentligen inte råd med det men i slutändan av kvällen så var det värt var enda krona=) Det var mycket skratt under kvällen och ja vad ska jag säga, det var en skit härlig kväll=)

Sen idag så har jag och Erik sovit ut!! Och sen blev det lite mat och slappa innan Erik hämtade bilen och sen drog vi hem till mig och hämtade Kelly, som har varit hos mamma sen igår=) Guud vad jag saknade henne:P Det var första gången jag lämnade henne borta en hel natt..Sen ja i afton/kväll så har det blivit go middag och sen slängt oss i soffan framför en film=) Man kan säga att vi har haft en riktig söndag idag=)
Imorgon har jag i alla fall två saker inplanerade, fara till faster på eftermiddan och efter det blire att fara och handla..Inte så stora planer kanske, men alltid något;)

Go natt på er=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0