Natten

Ja det blir inga bilder från gårdagens shoppande idag alldelens för sent..ska försöka göra det i morgon däremot=)
Det har varit en bra dag och jag är lite små trött:P Det fanns i alla fall go fika och go tårta och sen måste jag bara säga att jag har en fruktansvärt pigg farmor på 70 år!! Jag skulle vara glad om jag var så pigg och allert när jag e så gamal!! Sen så har hon fortfarande svart färg kvar i håret och ganska mycket av det också, ja man får hoppas att man har fått lite ifrån dom generna;)
-
Men det blev halv sent, hjälpte till att städa och så, sen kom vi hem surrade lite med morsan och sen ut med hunden och ja efter det typ inget.. Så jag kommer nog snart att somna:P
-
Har inga planer inför i morgon, eller ja jag ska stödhandla lite till middan men sen vet jag inte riktigt. Min moster kommer i morgon och ska vara här över helgen och det blir trevligt trevligt:P Hon har en käft som kan gå med det e välldigt roligt att ha henne här=)
-
Go natt på er
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0