Ny vecka nya möjligheter =D

Jajemen så e det=)
-
ja själv så håller på jag på med lite tjoller, fixar lite papper, tömmer kameran, planerar veckan, uppdaterar mitt cv och ja lite andra saker.. Försöker få bort lite saker så jag slipper göra det sen=)
-
Ja egentligen har jag inga planer idag men jag har ju som sagt lite små tjoller att göra och sen hunden och sen matlistan, så något har jag ju idag=)
-
Förra veckan köpte jag en skylt som först och  främst är snygg men sen också så sann:P
Har inte bestämmt mig vars den ska sitta än, men nog ska man kunna hitta nått ställe=)
-
Aja nu ska jag fortsätta med mitt och om jag blir uttråkad så kommer det säkert ett inlägg om inget haha:P
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0