Onsdag

Äntligen onsdag, nu e jag ikapp dagarna:P
Ja jag har snart gjort mig klar för att fara in till stan, ska bara fixa håret, slänga i mig frukost och ut med hunden=)
Sen drar jag till stan fför att köpa en present till en kompis=) Och lite ärenden och efter det ska jag möta upp en kompis och vi ska shoppa och ja jag skulle gissa på att det blir en fika också=)
-
Förresten så är jag inte lika mycket emot mitt hår nu som igår, kommer nog troligtvis att färga bort det ändå men ja jag kan då gå utanför huset i alla fall:P
-
Så idag blir det en bild från i julas=) Vi skulle ta familjeporträtt och ja sista kortet var vi minus 2 medlemmar och vi fick göra som vi ville=) Skratta på;)
-
/H

Kommentarer
Postat av: julia

svar: haha bra :D

2011-09-28 @ 17:17:18
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0