Snart bär det av

Det blir tidigare att fara till faster, sitter nu och väntar på henne=)
Alltså jag blev arg och skämdes när jag var ute med hundarna idag, Kelly får ju gå lös och dom andra två har jag i koppel, och ja dom är ju inte kanske dom bästa uppfostrade hundarna!! Vi möte i alla fall en gammal man med en gammal hund och så jag platsade Kelly och dom handra och ja det gick bra dom en gamla hunden gjorde INGET helt plötsligt blev pappas hundar inga så glada och skällde och små morrade lite och båda hoppade. Kelly blev rädd för dom och skyndade sig därifrån och jag blev arg och säger till hundarna..Det är fan lite pinsamt, man vill bara säga till mannen att dom hundarna e inte ens egna..Men det är bara att hoppas att man inte möter så många hundar den här veckan!!
Men nu ska jag borsta gaddarna och göra mig redo=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0