Söndag

Japp det är söndag och jag varknade vid tolvtiden idag och nu håller vi på att göra oss klara för att fara och fira farsan..Vi ska dit kl två  och fika så vi håller tummarna om att det blir kanoners:P
Fitt ett sms från syrran för ett tag sen och hon ska cykla till pappa med hunden och frågade om hon kan ha hunden i bilen, men ja alltså nog går det om vi har något stort som vi kan lägga över allt för hon LÖSER hår!! hon är en ras som typ alltid löser hår men ja jag vet inte om hon blir borstad så ofta heller..men hennes hår fastnar i sätet, det är skitsvårt att ta bort, man behöver roller, dammsugare och typ pincett och det måste göras innan någon annan sätter sig där för annar blir den hårig..alltså guud vad jag klagar men ja jag var inte sugen på att städa bilen idag helt enkelt!!

Men nu väntar jag bara på att Erik ska ha duschat färdigt sen ska jag dusha och fixa mig sen drar vi till pappa=)
Hopaps att det inte blir nå gnat från deras håll heller, jag känner att jag vill ha en bra dag utan nå skit och elaka kommentarer idag, tycker egentligen inte att det är så mycket att begära...

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0