Tisdag

Usch jag kunde verkligen inte sova igår, var arg och ja   besviken kanske så jag kunde inte sova fast än jag var skit trött!! Ja det blev i alla fall sent igår och så jag for inte till mitt gamla jobb i morse, orkade inte. Det jobbigaste med det e att min mamma jobbar där och nu kommer hon att ha en lektion om lägga sig tidigt och hur och när man ska sova och vad jag gör fel på dagarna osv. skulle inte vara första gången!!
-
Ja men än så länge har jag ätit frukost och gluttat på datorn och ja rullat tummarna:P Däremot vare god frukost idag, vindruvor=)
MUMS:D
(google.se)
-
Men nu ska jag glutta lite till och sen blir det en promenad med hunden och efter det ska jag göra mig lite mat=)
-
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0