Torsdag

Ja ikväll så kommer pappa och Eva hem igen så då är vi färdiga med att vara hundvakt. Det har gått mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra=) Men ja lite saker har det ju varit men tyvärr så är det vardag för dom här hundarna=/ Idag vid lunchpromenaden hann mitt hjärta gå upp lite. Först så fick en hund inte följa med ut, jag ropade och visslade och försökte få han att komma men han stenvägrade och ja synd för han men då fick han vara inne! Han är nämligen van att någon springer efter han och försöker få på han koppel. Sånt gör inte jag, Kelly och hunden Dennis som var ute och igår så lekte dom med varann för första gången och idag blev det mer lek tills Dennis flög på Kelly och försökte hugga henne i ansiktet men som tur var så fick han inga bra grepp och Kelly försökte säga ifrån och ja blev arg som F!! Jag slet bara till mig hunden och  sen ner i marken..
Ja så det var min härliga höstpromenad=/
Har nu suttit och kollat runt om en present itll pappa, ska på stan i morgon så då blire att handla=)
Han ska få en ny telefon av frugan så det blir nog en mobilväska till han, har sett några nu på nå hemsidor så jag ska kolla närmre i morgon på stan=) Men nu ska jag plocka ur diskmaskinen och lite sånt pyssel..
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0