Torsdag

Idag är det torsdag den 29 sep. och min farmor fyller 70 år:D Så idag har hon öppet hus och vi i familjen ska dit lite senare och fira henne=)
Nu håller jag på att göra mig klar och efter det ska jag fortsätta packa..Det är så att jag ska hämta upp kusinen på förskolan (dagis) idag och sen hem till honom och leka lite och ge han middag och byta om inför firandet=) Hans mamma ska fara och hjälpa farmor under dagen och hans pappa jobbar så ddå fixar jag det=) Så jag ska ha med mig kläderna som jag ska ha hos farmor så jag kan byta om där=)
Ja och erik slutar jobba kl fem och då kommer han och hämtar upp oss och kusinens pappa och sen far vi..
Så ja som ni fattar kommer jag att vara borta hela dagen och kommer nog hem ikväll=)
-
Igår på stan förresten hade jag först jätte svårt att hitta något men det slutade med att jag kom hem med ett par byxor, två par örhängen och ett linné, kommer bilder på det sen=)
-
Men nu måste jag skynda=)
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0