Fredag

Ja idag så sov jag lite länge men sen blev det full fart!!
*Först blev det solbacken i ca 30 min
* Sen stan för att möta upp folk och sen köpa färg till skrivarn, byta ett par solglasögon och köpa bihålegrej.
* sola
*lämna en sak hos en person.
* hälsa på mormor
* lämna saker hos moster
* tillbaka till solbacken och köpa klädena jag la undan förra gången
* kolla present
Sen kom vi hem och allt det var på ca 4 timmar
Men sen hann jag bara hem och byta tröja och sen fara och gratta faster som fyllt år och efter det var klockan vid åtta och få for vi hem och åt middag, och sen ikväll har vi duschat hunden och haft lite pälsvård.

Tycker att vi har hunnit med mycket idag på kort tid, har till och med haft fredagsmys:)
Imorgon fyller en morbror 50 bast så han har öppet hus och sen har vi inga mer planer för resten av helgen:)

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0