Måndag

Nu är tyvärr påsken över men den har varit bra:) till och med två påskägg:p har fått mysa med kusinerna på fredag då jag och Erik köpt påskägg till dom som Pontus fick söka. Mys på kvällen och på lördag firade vi min farbror som fyllde 40 och när vi skulle fara ville dom ha kvar Kelly så hon fick vara där till idag:) lite film på lördagkväll och slappa på söndag. Och idag har vi haft påskmiddag hemma med familj och moster:) det har ju till och med varit fint väder så man kan ju inte klaga:)

Tänker göra ett inlägg med lite bilder som jag tog i helgen:)
I morgon blire inget på dagen men på afton så drar jag och Erik till Johanna och Andreas för att äta lite middag och se matchen:) hoppas på vinst såklart!!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0