Måndag

Ja idag har det varit en konstig dag, mest beroende på att jag jobbade inatt och då blir det lite fel i huvuet på en:P
Ja men vad ska jag säga som ni såg tidigare så hade ja lite på fredan men på lördagen så hade jag som sagt tänkt gå på bio, men något blev fel när det bokades biljetter tror jag, vet faktiskt inte riktigt. Men jag då hade jag och Erik en hemma kväll och myste, inte fel det heller:P

Sen igår försökte jag sova lite längre med tanke på att jag skulle jobba natt, och innan jobbet var det hockey som gällde och idag så har jag gått på stan och gjort lite ärenden, bland annat köpt Eriks mamma present som är från eriks systrar och jag. Sen så for jag hem en stund och pratade med mamma, skulle hämta några saker åsså släppa ut lite ilska över vissa saker!! Eftersom att jag har varit vaken både på natten och på dagen så somnade jag ganska tidigt så nu är jag uppe igen pigg och allt..Men ska försöka lägga mig nu så inte dygnet blir helt fel=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0